beyler we 10 demo ne zmn yayınlancak
cok sabırsızlanıom
bn emulatorle we 10 oynuom ama japonca olduu icn hic bisey annamadım
ayrıca emulatorle oynarken fps cok dusuk oluo
demo cıksada sunu doru duzgun oynaabilsem
ltfen bilenlr demo cıkıs tarihini soleeblrlermi