çok şükür zor olsada aldık maçı we tekrar maç fazlasıyla lideriz..deivid gerçekten çok kötü çıktı oynadığı maçlara bakar isek..ne bir hırs,ne bir istek war adamda koşmuo,pres yok,gol pozisyonuna girdi atamadı..bu adamı biz sahada gezinsin die almadık heralde..işh ileriki maçlarda kendine gelir we gollerini atıp takıma katkı sağlar.kezmanı konuşmaya bile gerek yok sanırım..