KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: the_pitbull Orjinal Mesajı Yazan: The Peshayat abi sen nediyon yaw Kangalın Gücünü biliomusun:) Eskiden Aslanlarla Kapıştırıyomuşlar Afrikaya da koyun sürülerini Leopar lardan korumak için götürüyolarmış Düşün kangal Leopard a Baş edebilio "> s.a herkese . Öncelikle sahilde pitbull vs kangal oluyo ve kimse ses cıkarmıyo üstüne üstük bu g.yalı sahilinde oluo hehehe :) bu 1 kere yalan . simdi asıl konuya gelelim pitbullda gameness denilen 1 kavram vardır ölene kadar döwüşme hırsı hiç pes etmeme duygusu kangalda bu eksik olduğu için herzaman yenilmeye mahkumdur.pitbull ilk 5 dk kangal kendinden ağır olduğundan dolayı altta kalır ama 5. 6. dk den sonra dewreye yorgunluk girer kangal adına pitbull ozaman konusturur ve işini bitirir bu muabbet bu kadar kolay bos muabbete gerek yok herkese by uzatmayın bu konuyu ...! saçma dediklerin. 5-6 dk dan sonra pitbull üstüne atlayacakta, kangal ' tamam ben art1k savasmiyorum,genlerimde bu yok' mu diyecek. karsidan atak geldigi sürece karsilayacakt1r.
RubenMartin kim dayak yerse yesin... kangalı tercih ederim sewerimde.. pitbull ters hayvan yakınen tanık olmuşumdur.. bide kim döver hususu değişkendir belli olmaz..
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat Arkadaşar ben olaya Veteriner Hekim olarak bir yorum yapmak istiyorum. Öncelikle böyle kendini bilmez insanların hayvanları kendi emelleri uğruna acı çektirmesini şiddetle kınıyorum.Zaten bu tip olaylarında cezası var arkadaşımız keşke polisi arasaydı. +1 Bu olay normalmiş gibi konuşulmamalı..
tolgatmac lan tartıştığınız şeye bak. pitbull güçlü olsa ne yazar kangal güçlü olsa ne yazar. boyunuz mu uzucak milyarder mi olcanız. bu boş muhabbet için birbirinizi kırmayın...
the_pitbull Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: the_pitbull Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: The Peshayat abi sen nediyon yaw Kangalın Gücünü biliomusun:) Eskiden Aslanlarla Kapıştırıyomuşlar Afrikaya da koyun sürülerini Leopar lardan korumak için götürüyolarmış Düşün kangal Leopard a Baş edebilio "> s.a herkese . Öncelikle sahilde pitbull vs kangal oluyo ve kimse ses cıkarmıyo üstüne üstük bu g.yalı sahilinde oluo hehehe :) bu 1 kere yalan . simdi asıl konuya gelelim pitbullda gameness denilen 1 kavram vardır ölene kadar döwüşme hırsı hiç pes etmeme duygusu kangalda bu eksik olduğu için herzaman yenilmeye mahkumdur.pitbull ilk 5 dk kangal kendinden ağır olduğundan dolayı altta kalır ama 5. 6. dk den sonra dewreye yorgunluk girer kangal adına pitbull ozaman konusturur ve işini bitirir bu muabbet bu kadar kolay bos muabbete gerek yok herkese by uzatmayın bu konuyu ...! saçma dediklerin. 5-6 dk dan sonra pitbull üstüne atlayacakta, kangal ' tamam ben art1k savasmiyorum,genlerimde bu yok' mu diyecek. karsidan atak geldigi sürece karsilayacakt1r. snnki sacma illa video mu koyalım kendimizi inandırmak için izledik de konusuoz ;)
[silindi] bırakın hayvanları ben boks a bile karşıyım ama şu bi gerçekki şu dünyada sahibine sadık 1- Kangal 2- Atlar 3- Diğer köpekler vardır. Benm bi kangalım var şu an babamın şantiyesinde yaşıo zavallım daha 8 aylıkken 2 tane doberman bizim zekeriyaköydeki şantiyeye girio (tek ev yapılıodu küçük bi arsa)dobermanlardan biri ölüyo dierinide bizim bekçi bi abi vardı o hastaneye götrüo oda orda ölüo bizim hayvanda küçük sıyrıklar var sadece inanılmaz güçlü hayvanlar oyun bile oynanmıo bi üstüne atlıo direk yerdesin aklı sıra oyun oynuo o:) ama bu kadar güzel suratlı ve sadık tek hayvan kangaldır