fifa_mania_99 ya arkadaslar su fifa 06 nin oyundan atma sorununu bilen varmi oyunda hicbi yama kullanmiyorum ve hatta oyunu sildim tekrar kurdum ama yinede oyundan atiyo bi caresini bilen varsa lutfen yazarmi:(:(
fifa_mania_99 ya bende anlamadim ama oyunu sildim tekrar yukledim herseye dikkat ettim ve hatta official patch ida yukledim ama ilk mactan sonra atiyo:(
fifa_mania_99 kardes olurmu pc cok iyi hicbi oyunda hata vermiyo bu fifadami verecek neyse tsk onerilerin icin:)
LeGo_LaZ Ya oyunu açıyorum fakat maçtan önce atıyor. her hangiş bir maçtan önce oyundan atıyor. Bütün oatchleri yaptım. Sizce problem nerde???
combomax yaws bende takımları seçiomm maça girerken hata raporo gönder gönderme fln çıkıyorr!!! Her zaman oynadıım oyun bilgisayarımda şimdi oynuyamıyomm!! Bir el atın admin abilerrr :confused:
sengonul bende face yapıyorum oyuna koyuyorum.Fath Builderi çalıştırp oyuna giryorum oyundan atıyor.Bi şey söyleyin.