tarihi_menejer_fb arkadaslar fmde hep spıker dedıgımızde mac esnasındakı yasının altındakı seylerı okuruz pekı bunun seslı olanı warmı ada aranızda apan warmı waarsa bı yollasın yaw cok daha gusel olur boylece
emrah44 Böyle birşeyi kullanıcılar yapamaz. Oyun zaten yavaş bir de böyle şeyler eklerlerse iyice kaplumbağa olur.
intern **Böyle bir şey yapılması mümkün değil. Ses dosyaları bunu kaldıracak büyüklükte değil.** ***intern***