Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Megatony Arkadaşlar üzgünüm.Tipik bir "Kanal 1" vak'ası.UEFA tarafından Turksat 2A frekansı için "Star Batı S1" kanalı için Şampiyonlar Ligi maç yayını olmayacaktır... Maçın reklamını gördüm.. Yayınlanıcak W0LF
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Megatony Arkadaşlar üzgünüm.Tipik bir "Kanal 1" vak'ası.UEFA tarafından Turksat 2A frekansı için "Star Batı S1" kanalı için Şampiyonlar Ligi maç yayını olmayacaktır... Maçın reklamını gördüm.. Yayınlanıcak W0LF nasil, euro stardami gordun reklami ?
RubenMartin gurbetçilerimiz için büyük bir adilik yapmaktadır bu star... aöa geçen bir arkadaş çanağın büyütülmesi halinde yaklaşık 2 metre falan.. turksat üzerinden starın çekebileceğinden bahsediyordu.