F.Bahçe'de hazırlıklar sürüyor..
Fenerbahçe, Turkcell Süper Ligi'nde Konyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını Samandıra Tesislerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü..
Akşam 1 saat 50 dakika süren antrenman koşu ve istasyon çalışmasıyla başladı. Futbolcular daha sonra çift kale maç yaptı. Maç sırasında oyuncularını sinirli bir şekilde uyaran Zico, hakeme itirazlarla ilgili ''Düdük çalmadan oyunu durdurup, itiraz etmeyin. Bunu öğrenin'' dedi.
Zico, daha sonra oyuncularıyla saha ortasında kısa bir toplantı yaptı. Toplantıdan sonra maça devam edilirken, Tümer, Mehmet Yozgatlı ve Semih, ikili mücadeleler sırasında hafif sakatlık geçirdi.