arkadaşlar scn deki ses pakedini yükledim ama içindeki kurulumu anlatan yazıdan hiç birşey anlamadım. Bunu anlatabilecek biri var mı? Yamayı yapan arkadaş, events.cfg dosyasında "REPLAY Sweedish" in altına şu komutu ekle falan demiş ama fm Türkçe v2 yi yüklediğinde REPLAY Sweedish diye birşey kalmıyor REPLAY ENGLISH oluyor her taraf. Ben yine de ekledim ama yine olmadı. Oyunda seslerden sadece biri çalışıyordu. Yani sürekli aynı ses dosyası gol olsa bile. Kurulumu net olarak söyleyebilecek var mı?