Murat Aksu: Tigana'nın arkasındayız
Beşiktaş 2. Başkanı Murat Aksu, Tigana'nın gönderileceği şekilnde çıkan haberlere açıklık getirdi
Murat Aksu: Tigana'nın arkasındayız
2. Başkan Murat Aksu, eleştirilen Tigana'nın arkasında olduklarını söyledi. "Biz Tigana'yla 6 haftalık anlaşmadık" diyen Aksu, "Biz gelecek 10 yılın planlarını yaptık. Ligin daha başındayız. Tigana'yı göndermek gibi bir niyetimiz yok. Kaldı ki, yenildiğimiz G.Saray maçında bile oynanan futboldan hem biz, hem de taraftarlarımız mutlu" diye konuştu. Yönetimin Tigana'dan ayrıntılı bir rapor istediği ve eksikleri masaya yatırdığı öğrenildi.