Orjinal Mesajı Yazan: TeKiN uA
Bilmedigim Kişi Olsa Emin Ol Yorum Yapmazdım ;) Adamı Sevmeyince mi Bilmedi Oluyoruz?
Adamı bilmem onun hakkında aşağılayıcı sözcük(ler) kullanmanı gerektirmez.
Belki benzetmem aykırı olacak (zaten söylemek istediğimi anlayan anlayışla karşılayacaktır.)
Küba forumlarından biri Atatürk için böyle bir benzetme yapsa ne yaparsın ?
Che de Küba halkı için bir sembol (ki dünyada fanatiği çok bir lider) yazdığın kelimelere dikkat etmen lazım.
yazdıklarımla Che'yi koruduğumu zannetmeyin sadece bir millete mal olmuş bir kişiye saygı duyulmasını , bir ölüye saygı duyulması gerektiğini vurguluyorum.
bu konu gittikçe uzar ve siyate doğru gider, uzatmayalım...