arkadaşlar fifa06 da stadların tamamı yüklediğim bi yama sayesinde resimdeki hale geldi, yani saha çizgileri ile reklam panoları arasında büyük boşluklar var, bunu nasıl düzeltebilirim, yardımlarınızı bekliyorum (oyunu yeniden yüklemenin dışında), resimde görüldüğü gibi korner atışlarında rakip oyuncu çizgi dışında bekliyoru (ne işi varsa orada)
http://img97.imageshack.us/my.php?image=stadvi6.jpg