phatuphatu ya bende çok tıkanıo böle başlarda süper oluo sonra yawaşlıo kasıo nedenn??? çok şey çok şey oluo ama bana şöle iyi bi şekilde özetleyebilicek var mı??
Galatasaray_Sk Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 tıkanma olmamıs lazım ekran kartın ne? ATI Radeon x700 512 Ram Bendede ilk başlarda biraz iyi ama oynadıkça tıkanma oluyo..