Orjinal Mesajı Yazan: _SyMpHoNy_
herkesin bakarken ders alması gereken bi resim...
şöyle söyleyeyim.
bazı şeyleri bilmiyorsunuz,cahil cesaretiyle yorum yapıyorsunuz.
o sol resimdeki adam,tayyip değil diğeri,daha önce tansu çiller konuşma yaparken bile onu protesto etmiş,nerden başkan geçerse bu adam oraya gidip pankart açıyormuş,tv de görüntüleri gördüm.
provokasyon için geldiğinin farkındaydı tayyip efendi,ve adamı geçmişten biliyordu,bu yüzden muhattap alması bile lükstür ona.
bilmediğimiz şeyler hakkında sallamayalım.
2 kıytırık resim koy,'fark ne' de,fotoğraf karesinden mi öğreteceksin millete bunları.
siyasal içerikli konu !