selcuk_soner muhtemelen kitserver kullanıyo.Ama option file da formaların reklamları falan var. onlar da çıkmış formanın üzerinde . bende de olmuştu .onları tek tek tek yok etmesi lazım. editten girerek.;)
NambaOne watson of kullaniyorsan onun bide kitserveri icin olani var. yani oyun ici formalar editlenmemis. onu kullan