İyi günler hepinize... ben oyunu radarla oynayan biri olrak bu 07 deradarın bazen neden neredeyese hiç görünmeyecek kadar silik olupda bazen cok net olacak sekilde degiştigini merak ettim varmı bile trensparan olarak kullanıyorum ama ilginc seyler oluyor :)