armyab Arkadaşlar ben pesevolutionix2006 tsl yapıyorum bu yamayı yapmam çok zor olucak ben şöylebişey düşündüm formaları bir kişi faceleri bir kişi vs istiyen istediği bölümü yapsın işte şöyle birşey: siz hazır olunca linki yazıcam
canavar264 eski logoları kullansan daha güzel olacak.bende sakaryanın, antalyanın logoları düzgün olarak var.istiyorsan yollayayım.