galata26 ii olmuş ama fifaya katılıyorum ezik takımların fifanın demosunda yeri olamaz....siz beşiktaşlılar ne zaman güleceksiniz merak ediyorum.:D:D:D:D:D:D:D FOREVER CİMBOM.....bye ezik takımın ezik taraftarı....:D:D:D:D:D:D
10UR galata26, senin Galatasaraylı biri olmadığın kesin. Ancak olduğunu sanıyor olmalısın. Jakin33, çok bir özelliği olmasada standard bir yama olmuş. Sen devam et.
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: 10UR galata26, senin Galatasaraylı biri olmadığın kesin. Ancak olduğunu sanıyor olmalısın. Jakin33, çok bir özelliği olmasada standard bir yama olmuş. Sen devam et. gerekçen süper abi "beyinsiz olmak." :D
jakin33 Sanmıyorum dostum bende sildim ama bu linke bi bak başka arkadaşımızın oda güsel hatta daha güsel :) http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73483&pagenumber=1&perpage=10&sm=865409