Yau bu türkçe spikeri yükledim options fileda attım ama ses çıkmıo bi el atsanız nası olur ?
abi oyunun ses ayarından ses kısılmış olabilir
SAOL
hasanokcu bi msn eni verirmisin
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: