jjokocha arkadaşlar fifa 2007 oynarken diğer bölümlerde hiç kasmıyo ama gol sevinçlerinde çok kasıyo sizce bunun nedeni nedir ve bir çözüm varmıdır...atı 256 mb 9550 kullanıyorum ayrıca ekran kartını...şimdiden teşekkürler...
myraven arkadaşım ekran kartın modeli ne? ayrıca ekran kartı ayarlarından performance değilde kaliteyi ayarlamışsan kasıyo bende oluyo hemde ati x800xt 256 mb ekran kartında ama ayarıda performans yaparsak kalite düşüyo bakalım fullde bu sorun olacakmı????