Arkadaş ilgi çekemk için kendince birşeyler yapmaya çalışmış.. Afferim arkadaşım amacına ulaştın galiba!! Yaww arkadaşım böyle insanların vaktini çalarak ne yapmaya çalışıyosun sen eğer amacın vakit geçirmek ise git lunaparkta senin yaşıtlarında birsürü çocuk var onlarla oyna daha iyi vakit geçirirsin vallaa birde elma şekeri alırsın akşama kadar oynarsın...!! Yani buralar sana göre değil.. Sen git yaşıtlarınla oyna ok.. Hadi sana iyi eğlenceler bizim zamanımızı çalma......!!!!! :mad: :mad: :mad: