The Patriot WMP"yi açmak istedim ama karşıma alttaki resimdeki yazı çıktı. Player"i yüklemek ister misiniz diye sordu evet dedim ama daha sonra tekrar aynı yazı çıktı. Bu konu hakkında bilgi verebilecek var mı ?
Gökhan Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır-> Windows Bileşenlerini Ekle/Kaldır. Bu Kısımdan Yeniden Yükleyebilirsin.
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır-> Windows Bileşenlerini Ekle/Kaldır. Bu Kısımdan Yeniden Yükleyebilirsin. Yükledim fakat yine aynı yazı çıktı :o
The Patriot **Zaten sitesinden yüklensin mi diye soruyo.Evet deyip sitesinden yükledim ama değişen bişey olmadı.**
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň O zaman Media Playerde Sorun Yok.Sorun Bilgisayardada Değil ;) Bu da ne demek hocam.