U-17ler Çek Cumhuriyeti'ne gitti..
Avrupa Şampiyonası 1. Eleme Turu'ndaki ilk maçına çıkacak olan Turhan Mesci yönetimindeki 17 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, Çek Cumhuriyeti'ne gitti..
19-24 Eylül tarihleri arasında Çek Cumhuriyeti'nde düzenlenecek turnuva için bu ülkeye giden genç milliler, Slovenya, Lüksemburg ve evsahibi Çek Cumhuriyeti'yle liderlik mücadelesi verecek. Yarın yerel saatle 16.30'da Mestsky Stadı'nda Slovenya'yla karşılaşacak Ay-yıldızlı takımın, 21 Eylül'de Stovky Stadı'nda Lüksemburg ile 2 Eylül'de aynı statta Çek Cumhuriyeti ile karşılaşacak.
17 Yaş Altı Milli Futbol Takımı'nın kadrosunda şu oyuncular yer alıyor:
"Emrah Yollu, Ersel Çetinkaya, Gökhan Öztürk, Murat Akça, Semih Kaya,(Galatasaray), Batuhan Karadeniz, Erdem Köse (Beşiktaş), Eren Albayrak, Sercan Yıldırım (Bursaspor), Barış Memiş (Trabzonspor ), Umut Sözen (Altay), Savaş Yılmaz (Zeytinburnuspor), Furkan Özcal (1860 Münih), Taner Taktak (Fortuna Sittard), Tunay Torun (Hamburger SV), Uğur Demirkol (Hertha BSC Berlin), Şahin Aygüneş (Karlsruher SC), Kadir Erciyes (PSV Eindhoven)".