Zenga: "Daha iyi olmaya çalışacağız"
Gaziantepspor Teknik Direktörü Walter Zenga, Kayseri Erciyesspor maçında 2 puan kaybettiklerini, daha iyi olmaya çalışacaklarını söyledi..
Zenga, yaptığı açıklamada, sahalarında Ankaragücü ile oynadıkları ve 2-2 berabere kaldıkları maç sonrasında deplasmanda Kayseri Erciyespor ile karşılaştıklarını ifade ederek, bu maçta da 2 puan kaybetmiş olmaları nedeniyle üzgün olduklarını ifade etti.
Zenga, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:
''Kayseri Erciyesspor maçının ilk 45 dakikasında iyi futbol oynadık ve iyi mücadele ettik. Ancak, berabere sona eren karşılaşma sonunda 2 puan kaybettik. Kaybettiğimiz 2 puan dışında her şey iyiydi. Bundan sonra daha iyi olmak için çalışacağız.''