The_Player http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313 Arkadaşlar gördünüzmü ''Ataturk Olimpiyat Stadyumu'' var
galatasarayli67 buna benzer bi konu daha önce açılmıştı zaten http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=72302&pagenumber=1&perpage=10