arkadaşlar ben pes 5 demo yu oynadığımda çok gerçekçiydi oyun her yönüyle.fakat full sürümünü kurduğumda böyle olmadı.adamların oyundaki pas veriş şekilleri veya hareketleri gerçekçi değil.demo da böyle değildi.demo çok gerçekçiydi.neden böyle.herhangi bir ayarı varsa söylermisiniz?şimdiden teşekkürler:) :confused: