Tigana'dan hakeme tepki
Tigana: "Rakibimiz kadar pozisyona girdik. Bu tür maçlarda gol atamazsan, yenilgiye mahkumsun." dedi
Tigana'dan hakeme tepki
Beşiktaş Teknik Direktörü Tigana hakeme yüklendi. İlk 15-20 dakikanın zor geçtiğini, ancak bunun sonrasında oyunu dengelediklerini belirten Fransız hoca, "Burada hakemin, oyunun dengesini değiştirdiğini düşünüyorum" dedi.
Cüneyt Çakır'ın Song'a ikinci sarı kartını vermek istemediğini belirten Tigana, "Maalesef her gitmek istediğimizde hakem tarafından durdurulduk. Siz de biliyorsunuz ki hakemi eleştirmem. Tek sorduğum, 4. hakemler maç öncesinde soyunma odasına kadar gelerek bize kuralları izah ediyor. Ama bunlar neden sahada uygulanmıyor?" ifadesini kullandı.
Tigana, "Eğer hakem oyunun kurallarını düzgün uygulasaydı, biz kazanırdık" diyerek sözlerini noktaladı.