arkadaşlar 1. sorunum kendi seçtikelrim die rodyo vartya denilen gibi user files tracka attım müzikleri ama o radoya gelince çalmıo başka birileri konuşuo neden yaaa birde oyun ağır bana gelio pcme ayarlarını ne tyapıyımkiş biraz daha hızlansıbn arkadaşlar yeni aldımda