Venom 2006'dan çok farklı olmaz sanırım. 512 MB Ram ile sorunsuz bir şekilde oynanır. 256 ile belki biraz yavaş olabilir.
sswift4 tak 2GB Ram aç istediğin kadar lig, bende 1GB var 5ülkende 7lig açıyorum rahat oynuyor FM2006yı, 2007de fazla fark olmaz sanırım.
..Nicklas.. bende 1 gb war 9lig seçili ama kasmıyo:Sgayet normal neyse fm 2007 de pek fark olmaz gibi