RoNaL_DiNho http://www.youtube.com/p.swf?video_id=BQd04kpvSHQ&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static5.sjl.youtube.com/vi/BQd04kpvSHQ/2.jpg&t=OEgsToPDskJ3daasKPVOSZuTTkivSwWR yorumlarınızı esirgemeyin
ŞAHİNBEY bu videoyu nasıl alıp youtubeye attın ya. youtubeye nasıl attığını tahmin edebiliyorum da replay dosyasını nasıl dönüştürdün ya
RoNaL_DiNho FRAPS diye bi program var oyundan video kaydediyorsun. Sonra kayıt ettigin dosyayı movie maker ile editliyosun bu kadar
LuNaT1C ya abi diğer konudada dedim ama ben frapsla çekince çok kasıyor sebebi nedir acaba ? diğerlerinkine bakıyorum hiç öyle değil? edit:ok denerim sağol bu arada gol süper:)
NKFVAS Fraps anlatimini burda yaptim ;) http://soccercenter.net/forum/konu/72453/Fraps-Oyundan-Video-alma-Anlatimi/
saydam Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Fraps anlatimini burda yaptim ;) http://soccercenter.net/forum/konu/72453/Fraps-Oyundan-Video-alma-Anlatimi/ bu konu güzel gol konusu zaten