demoyu yabancı bir siteden 562 mb da yükledim ve sonra yüklendiği klasörü açtım.

sonra fifa07demo.exe ye tıklıyorum ve demoyu yüklemeye başlıyo.

ve yükleme bittiğinde direk oyuna giriyo sonra da oyundan çıktığımda demonun nereye kurulduğunu göremiyorum.yani her demoyu oynayacağım zaman hep bu şekilde oyuna giriyorum.bunun başka bi yolu yok mu.
ben eadownloaderi de yükledim ve sonra eanın sitesine üye oldum.sonra da eadownloadere girişimi yaptım orda altta oyunlar var ordan fifa 07yi seçiyorum ama ordan nasıl yükleneceğini bilmiyorum.
bu iki konuda bana yardım ederseniz çok sevinirim. TEŞEKKÜRLER.