Bobo'yu hırs bastı
CSKA maçında penaltı kaçıran Brezilyalı yıldız, derbide telafi etme peşinde.
Derbiye hazır
CSKA maçında iyi oynamasına rağmen penaltı kaçırarak büyük hayal kırıklığı yaratan Bobo, affetirmek istiyor. Brezilyalı oyuncu, "G.Saray'a hazırım" dedi.
Telafi edecek
Kaçırdığı penaltının büyük bir şanssızlık olduğunu dile getiren Bobo, "Galatasaray maçında atacağım
golle bunu telafi edeceğim" şeklinde konuştu