Arkadaşlar ben "Sim Theme Park" ve "Sydney 2000" adlı oyunları arıyorum. Bir iki alışveriş sitesinde buldum fakat Türkiye' ye bilgisayar oyunlarının taşıması yokmuş. Oyunların şirketlerden satışı da bitmiş durumda. Aranızda bu oyunlardan herhangi birine veya ikisine sahip olan arkadaşlar benimle irtibata geçerse sevinirim. İster buradan, ister kişisel özelliklerimde bulunan msn adresimden. Buradan irtibata geçerseniz sevinirim, interaktifliğin devamı açısından.