maçı 4-0 getirdikten sonra canım sıkıldı ve bişey denemeye karar verdim.oyun neverending deydi.acaba 5 tane kırmızı kart görürsem oyun bitermi diye düşündüm ve denedim.3tane kırmızı kart yedim önce.3.kırmızıdan sonra rakip coştu ve durumu 4-3 e getirdi.4-3 ten sonra 4.kırmızıyı yedim ve bende coştum bu sefer.6 tane gol attım ve 2 tane yedim.4-0 dan sonra yaptığım bütün faullere rağmen 5.kırmızıya gelemedim.çok sert oynamaya başladım.kalan bütün oyuncular sarı kartlıydı.ama daha önce sarı kart veya kırmızı kart gösterdiği hareketlere şimdi sadece faul çalıyordu.çok uğraştım ama 5.kırmızıyı vermedi.yani oyun 5 kırmızı kartlada sonuçlanmıyor.harbiden neverend yapmışlar.maç 10-5 bitti.(bitmedi ben bitirdim:) )