NKFVAS **arkadaslar benim ekran 1680*1050*32 ve oyunu 800*600 oynuyunca cok kötü gözüküyor oyunu 1680*1050*32 a ayarliyorum ve basta oyun cok süper gözüküyor ama bi 20 saniye sonra oyun yavasliyor oynanmaz hale geliyor.Benim Laptopum var ve GrafiK kartim ATI...neyapabilirim acaba??**
RentleSsPR benimkide ati radeon x300. oyunu 1680*1050*32 ile oynayamazsın(oynasında cok takılır) bu kartla.imkansız.sen 1024*768*32 ye ayarla;)
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: scare83 benimkide ati radeon x300. oyunu 1680*1050*32 ile oynayamazsın(oynasında cok takılır) bu kartla.imkansız.sen 1024*768*32 ye ayarla;) denedim ama oda calismiyor :(
Galatasaray_Sk benimde ATI Rdeon x700 ama hafif tıkanma oluyor arada..full sürümde geçer kardeş merak etme