Merhaba Kerim,
Acaba, Alisamiyen'e yeni şöyle insanın içini açacak Güzel bir çim yaması yakışmaz mı, bunlar bayağı bir laçka, yıllardır bu çimlerden bıkmışız artık valla. Çok soluk insanın içine bir kasvet veriyor stad tek kelimeyle mükemmel görünüyor aşağıdaki çözünürlükte., ayrıca taraftar ah şu taraftarları yapmasını bir beceremediler fifa 2003 de bile daha güzeldi 3D falan + seyircilerin giyindikleri şu kıyafetler tek düze beyaz o güzelim stada yazık oluyor valla herneyse bir yolunu bulmak mümkünmüdür acaba?
Sana ne kadar methiyeler etsek azdır, koca yüreğinden dolayı seni Tebrik ederim.
Saygılar...
Demo expander 2.1 mi 1.2 miydi herneyse 1280x1024x32 - High Detail'de 256 MB Ge Force 6800 GT bile fayda etmiyor