Orjinal Mesajı Yazan: ĸAdι®_jĸ
Orjinal Mesajı Yazan: cracks
way anasını ben hergün kola içerim omu benim başımı döndürüo yani:)
pek alakasi yok ama soyle bir bilgilendirme acisindan soliyim
Gunluk 1bardak kola 10yil sonra 12000 sigara icmis kadar akcigeri etkiliyormus ve zamanla kansere cevirebiliyormus ayaginizi denk alin ben coktan biraktim
Ben de bir yıldır içmiyorum kola. Hiç de eksiklik hissetmiyorum. Hatta artık kola görünce vs. midem bulanıyor.
---
Örümceklere gelince :D diyecek söz bulamıyorum, her şey ortada :P. Hadi diğerlerini geçtim, onlarla bir alakam olmaz da, kafeinin de etkisi böyle ise vay hâlimize :rolleyes: .