Usta dedin gibi yaptim.Olmadi.Bu arada burdaki sunulan Süperlig Yamasi var üzerinde.
Kafayi siyiracam artik.2,5 saattir bunlan urasiyom.Biryerde yalnis yapiyom ama birtürlü bulamiyom.
Formalari Trabzon klasörüne ekliyom- ekrandada görüyom.oyuna girince, eski formalariyla cikiyorlar.Bu sefer eski formalari siliyom- oyuna girdimmi bambaska hic tanimadim formalarla cikiyorlar.
Yokmu aramizda bi müslüman kardes bunu yapacak?? ;)