Sinan Vardar derbiden umutlu..
Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Vardar, Galatasaray ile yarın oynayacakları derbi maçı kazanacaklarına inandığını söyledi..
Sinan Vardar, ''Derbi maçın centilmence geçeceğine inanıyorum. Sonuçta da galip gelenin biz olmasını diliyorum'' dedi.
UEFA Kupası 1. turunda CSKA Sofya ile oynadıkları ilk maçta sahada iyi mücadele ettiklerini ifade eden Vardar, ''CSKA Sofya maçındaki tempoyu yakalarsak, Galatasaray karşısında 3 puanı alırız. Takımımız her geçen gün daha iyi oynuyor. Umarım Galatasaray maçı çıkışımızın başlangıcı olur'' diye konuştu.