İbrahim Toraman'dan büyük fedakarlık
Hafta içinde doğru düzgün antrenman yapmamasına rağmen iğneyle sahaya çıkan deneyimli futbolcu, Sofya maçını da kendi isteğiyle tamamladı.
İbrahim Toraman'dan büyük fedakarlık
Beşiktaş'ın 1-0 öne geçmesinin ardından Tigana'ya devam etmek istediğini söyleyen Toraman, "Normalde ikinci yarı oynamayacaktım ancak böylesine hayati bir maçta arkadaşlarımı yalnız bırakamazdım. Böyle yaparak çok büyük bir risk aldığımı biliyorum. Ama takımım için herşeyi yaparım" ifadelerini kullandı. Maçtan sonra takım otobüsüne bile yürümekte zorluk çeken milli oyuncu, "Galatasaray maçında cezalı olduğum için oynayamayacağım. Ancak bu arayı iyi değerlendirip, iyileşmek istiyorum" dedi.