themyth Nası Yok Var Ya...Ecc Ne Oluyo Kİ Ben Mager Moddayım Ve Ecc Dİye Bi Kupadayım Şampiyonlar Lig O...
kaptani deryal arkadaşlar fifa 06 da şampiyonlar ligi ecc olarak geçiyo fifa 06 da olmayacakta hangi oyunda olacak. tabi menejerlik modunu oynarsan şampiyonlar ligi ve uefa yı görürsün