tolga_scn Yani simdi eger "x" isareti yoksa o lig yok o zaman? e o zaman XBox 360 kullanicilarina cok kotu patladi bu olay. Zaten pahali ve kaliteli, cok az lig var XBox 360 icin. TR Ligi de yok XBox360 icin. Next Gen yalan oldu.
David3000 ya arkadaşlar Tsl var ama xbox360 da yok heralde yani rahat olun Tsl var allaha şükür olsun