esbilen :confused: Çok merak ediyorum da .. **Uyarı: Forumda tamamen büyük harflerle yazmak yasaktır. Lütfen bu kurala uyalım. ;)**
bart_ Çok güvendiğim bi yuere sordum, 29 Eylül'de çıkıyor ogün Akşam bizden gelir alırsın dedi:) Ama ne kadar güvenilir bilmem:)
jewel_ma20 oyun zaten 29 eylulde ea fabrikasindan yola cikmiyor daha once distrubutorlere gonderiliyor onlarda dagitimini yapiyor ve gunu geldigindede raflara koyuyolar
engin ya arkadaşlar siz ne diyorsunuz bizim burda fifa 06 dan örnek vericek olursam tarih 28 eylül 2005 fifa 06 nın çıkış tarihinden bir gün önce adamın elinde fifa 06 var dı ya inanamadım valla...
badboy_t oyunların resmi olarak çıkmadan öncede ülkemize gelmişliği vardır(daha önce pek çok oyunda olduğu gibi).o nedenle 29una kalmaz diyorum gelişi.
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: morinho çıktığı gün gecesi nete düşer zaten inşallh hemen sömürrüz:D kota olsa sömürürüm de kota mota kalmadı valla.mecbur para verip alcaz.ama bencede en geç 29 un akşamı alırız.