darkman212 eklenemiyorsa neden ve neye istisnaren buraya import edildiğini ve kimsenin bir açıklama yapmadan dosya eklemesi tuhaf :s
rapman kit serveri olanlar yükliyebilir sadece ayrıca bence yüklemeyin gs formalarını hiç güzel değil ben yükledim pişman oldummm ilk çubukluda gs nin kolunda anlamsız gs arması war onun dışında ii
PaNiK_AtAk fb formalarını çok acemice yapıyosun bence hiç yapmasan daha iyi böyle yapacaksan ama diğer formalar güsel
semih6767 ggs ile eklemeli formalar isime yaradi c.rize ve gs nin formalrı super gercekten bunların hd olaranları yapabılırmısn saygılarımla tsk ederim