Kezman ve Ronaldo olmamış bence. 2'side remake faceler. Modelleri oyunda olan olduğu için böyle ağır eleştiriyorum çünkü Ronaldo çok fazla sharpen olmuş ve detaylarda kaybediyor, saç kısmıda yine geçiş zayıf kalmış. Yattara'da gözleri ortaya birazcık yaklaştırman yeterli olacak gibi. Ufakda doku düzenlemesigerekiyor (kaşların köşeleri), yanlış anlama senden bkelentilerimiz yüksek olduğu için ufak detaylara kadar eleştiriyorum yoksa çalışmalar hep iyi ama dahaiyi yapabilecekken böyle kalmamalı.