eheheh doru değilmi ama:)
Harbiden cok guzel.
:D Doğrudur
Walla doğru...!
serum içecek mi :D
:D:D müthiş
ayrıca herkes serum yiyormu :D allah göstermesin yane
güzel:)
mükemmel ya
güsel :)
kıyak :D
güzel :)
güzel olmuş:D
**Son iki evre süper :)**
gerçekten çok doğru
süper:) sağol hamit.
cok dogru
doğru:)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: