Dün izledim tayfunun nicki gördükten sonra :D ve ben halâ tutcagını sanmıyorum, atv'deki gibi olcak kesinlikle hiç hoşuma gitmedi sıcaklık yoktu her dakka espri yapmaya çalışıp batırıodu zaten deniz akkayanın sohbetini hiç sevmem tek kişi hiçbişeye yaramaz skeçlerle bişiler yapmaya çalıştı ama genede beni çok güldüremedi vs..
TV8'deki günlerini arıyorum ben...