arkadaşlar ben hep merak ederim hani bu ea lisansını alıo ya takımların liglerin fln şimdi burda ea den bi adam gelio tff deki adamlarla görüşüo ücreti bağlıo fln filan yada ne bileyim fenerbahçeye gelio oyuna koycaz diyo kabul ediolar para fln alıolarmıki?