sswift4 çok cancanlı olmuş, bir de oyuncuların kesintileri çok belli, ama yine de değişik fikir takdiri hakeder,
06_gfb_06 Orjinal Mesajı Yazan: aNtQniQ_cAsSanQ beğenmedim bencede güzel olmamış ama uğraşmak bile büyük bir teşekkürü hakettiriyor arkadaşa. arkadaş bide güzel bir tsl cover yapsana. eline sağlık.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ **PanterYusuf**'un Cover'ine yapılan yorumlar aklıma geldi de...Forum çok ilginç. **B**eğenmedim.Ama emek etmişsin,takdire değer.