Arkadaşlar çok sık olmasada bu sene arada bir forma yapmayı düşünüyorum çünkü bu yeni fifa iştahımı kabarttı dersler olmasa çok uğrasırdım ama neyse öss bitsin bakalım.neyse fazla söze gerek yok gs front çubuklu :

yakında full de gelecek umarım beğenirsiniz:D