Orjinal Mesajı Yazan: buraqqqq
ooofff ooofff napcam ben ya 2dakikada bişi anlaşılmıoki..
ne alaka.çalışmaz diye bişey yok.
zip.li dosyadan 3 tane dosya çıkacak.
onu oyunun kurulu olduğu klasöre kopyala 3 ünüde.
daha çalışmıyor derken,ne hata verdiğini bile yazamamışsın.